Konec prodeje 01 Čvc. 20-50% VYPNUTO + Doprava zdarma

Zásady Vracení Peněz

Zrušení objednávky

Nabízíme okamžité zrušení objednávky do 24 hodin po nákupu. Pokud si to v tomto časovém rámci rozmyslíte, napište nám na [email protected] a my vaši objednávku zrušíme a vrátíme vám peníze, jakmile obdržíme vaši žádost. Upozorňujeme, že objednávku nelze zrušit poté, co byla zadána do zpracování.

Vrácení a refundace

Upozorňujeme, že žádost o vrácení peněz nebo vrácení zboží nebude přijata, dokud nebude vaše objednávka doručena. Další informace o vrácení a refundacích naleznete níže.

Pokud nejste se svým nákupem zcela spokojeni, máte právo vrátit položku/položky do 30 dnů od doručení. Balíček můžete otevřít a zkontrolovat obsah. Přijímáme však pouze zcela nepoužité položky v novém stavu, včetně původního balení. Před odesláním zboží nás prosím kontaktujte. Beauty on board nenese odpovědnost za vrácení zboží bez předchozího schválení. Pro zahájení žádosti o vrácení prosím pošlete e-mail na adresu [email protected] s číslem objednávky a položkami, které chcete vrátit.

Všechny vrácené zásilky musí obsahovat původní fakturu nebo poznámku s vaším celým jménem, e-mailem použitým při objednávce a číslem objednávky.

Pokud zjistíme, že produkt nebyl vrácen v plně původním stavu, vyhrazujeme si právo odmítnout vrácení peněz nebo odečíst hodnotu poškození z částky refundace.

Vrácené zásilky zasílejte na následující adresu:
**********************

Chcete-li zahájit vrácení, kontaktujte nás na [email protected]. Položky zaslané zpět bez předchozí žádosti nebudou přijaty.

Neposílejte nákup zpět výrobci.

Upozorňujeme, že náklady na vrácení zásilky hradíte vy. Cena za dopravu je nevratná.

Všechny zásilky k vrácení musí být zaslány s možností sledování. Pro vaši bezpečnost nám prosím poskytněte sledující číslo zásilky a uschovejte si doklad o odeslání. Beauty on board nenese odpovědnost za ztracené zásilky bez sledovacího čísla.

Jakmile obdržíme váš produkt(y), bude celková částka za vrácené položky vrácena na původní platební metodu. Upozorňujeme, že refundace se může projevit až do 14 pracovních dnů. Refundace nebude provedena, dokud zboží neobdržíme a nezkontrolujeme.

Reklamace chybějících položek

Upozorňujeme, že žádosti o chybějící zásilky jsou platné pouze do 30 dnů po potvrzeném doručení (pokud číslo zásilky na webu dopravce uvádí „Balík byl doručen“).

Objednávka, která není doručena do 60 dnů, je považována za ztracenou. Všechny „ztracené objednávky“ jsou plně refundovatelné.

Poškozené/defektní zboží

Po obdržení objednávky byste měli zkontrolovat všechny položky, zda nejsou poškozené. Pokud je nějaká položka poškozená nebo vadná, kontaktujte nás prosím do 5 dnů od doručení. Přiložte fotografii nebo video, na kterém je poškození nebo vada jasně viditelná. Stručně popište problém a zašlete popis a foto spolu s číslem objednávky na adresu [email protected].

Případ posoudíme a domluvíme se na výměně nebo vrácení peněz. Reklamace se nevztahuje na případy, kdy nelze zjistit vadu nebo bylo zboží poškozeno nesprávným použitím či běžným opotřebením.

Záruka

Garantujeme, že všechny naše produkty jsou obchodovatelné kvality. Záruka platí pouze ve výjimečných případech, kdy se jedná o výrobní vadu. Nevztahuje se na běžné opotřebení, poškození způsobené nehodou, nesprávným použitím nebo zanedbáním.

Výměny

Bohužel v současné době nenabízíme možnost výměny zboží. Položky vyměňujeme pouze v případě, že jsou vadné nebo poškozené. Pokud si přejete jinou barvu nebo velikost, považuje se to za vrácení. Pokud vám něco nesedí, napište nám na [email protected] a rádi vám pomůžeme.